Cookies
Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om een betere gebruikerservaring te bieden, ons websiteverkeer en onze prestaties te analyseren en voor marketing- en sociale mediadoeleinden (het weergeven van gepersonaliseerde advertenties).
Je kunt je toestemming altijd wijzigen of intrekken op de pagina met ons cookiebeleid.
Services
JilleJille.nl streeft naar 100% klanttevredenheid op al haar diensten. Wij vinden het namelijk heel belangrijk dat jij, onze klant, tevreden bent!
Al onze kaarten worden gedrukt op FSC-gecertificeerd papier. Hierdoor voldoen we aan de hoge milieu vereisten.
JilleJille.nl heeft het milieu hoog in het vaandel en zorgt ervoor dat er zo schoon mogelijk geproduceerd wordt.
Het product dat wij leveren voldoet aan de redelijke en billijke verwachtingen die u als klant ervan mag hebben. Is dit niet het geval, bent u ontevreden? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. Wilt u een product aan ons retourneren? Stuur het dan gratis naar: Kaarten Carrousel – o.v.v. JilleJille en uw Ordernummer | Antwoordnummer 5544, 3700 VB Zeist. Na ontvangst nemen we contact op om tot een goede oplossing te komen samen.
Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
-via e-mail: serviceteam@jillejille.nl
-per telefoon (085) 743 07 67. - op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur
-schriftelijk: JilleJille.nl, Antwoordnummer 5544, 3700 VB Zeist (onder vermelding van het bestelnummer)
Wij doen er alles aan om jouw probleem binnen 72 uur naar 100% tevredenheid op te lossen!
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht, dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Een aantal zaken zijn echter jouw eigen verantwoordelijkheid:
-de kwaliteit van de eventuele foto of het beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, gebruik dus een scherpe foto; liefst 300 dpi.
-de juistheid van het adres van de bestelling doorgeven.
-de juistheid en spelling van de teksten die je op de kaartjes hebt staan.
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.
Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt JilleJille.nl gebruik van de diensten van Mollie- een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet, je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af.
Heb je tips voor JilleJille.nl, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen.
Bel ons op (085) 743 07 67 of stuur een e-mail naar serviceteam@jillejille.nl
Deze kaart is nu toegevoegd aan je eigen collectie.
Deze kaart is nu verwijderd uit je eigen collectie.
Er is een herstel e-mail verstuurd naar het volgende e-mailadres:
It may take a while for the email to arrive, click the link in the email to change the password.